השתלת שיניים? לא בכל מחיר

מכתב חשוב לכל מי ששוקל לעבור השתלת שיניים בתקופה הקרובה (2 דקות קריאה).

מאת ד"ר דניאל רם רחמינוב DMD 

מנהל מרפאת שיניים

מזור רח' חנקין 12, הוד השרון

חברים יקרים,

כמי שנמצא בתחום רפואת השיניים כבר שנים רבות אני יכול לספר לכם ממקור ראשון איך התחום השתנה. פעם רופא השיניים היה אדם שסמכתם עליו. היום, בעיקר בתחום השתלת השיניים, נראה היה כאילו רפואת שיניים הפכה ל'בהלה לזהב', כשכל מרפאה מפרסמת את עצמה עם הבטחות גדולות מתחת לכל עץ רענן.

פלא שאנשים מבולבלים ואיבדו את האמון שלהם ברופאי השיניים? כן, אני יודע הזמנים השתנו. וכן, גם אני משקיע בפרסום המרפאה שלי. זה היום חלק מהמשחק אבל… אני עד ממקור ראשון לסכנות שהשיווק האגרסיבי של המרפאות גורם. אנשים שמגיעים אלי בהרבה מאוד מקרים סובלים מבעיות רפואיות או ממצב כזה או אחר בו השתלת שיניים אצלם, במקרה הטוב תיכשל ובמקרה הרע תסכן את הבריאות שלהם. 

וזה קורה כי אותה המרפאה פשוט רוצה את הכסף ולא מעניין אותה מה יהיו ההשלכות של הטיפול.לצערי השיקול המקצועי והאתיקה במקרים מסוימים הפכו להיות משניים לרווח. לכן אני אומר – השתלת שיניים לא בכל מחיר!

אם אנחנו נפגשים כאן בפעם הראשונה… נעים מאוד, קוראים לי ד"ר דניאל רם רחמינוב. אני רופא שיניים מעל 20 שנים. בעברי ריכזתי את תחום השיקום על גבי שתלים ב'מכבי דנט' והדרכתי סטונדטים לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב. כיום אני מנהל את המרכז לרפואת השיניים מזור שנמצא בהוד השרון.בחרתי לנהל מרפאת בוטיק קטנה ולא מפעל של השתלות שיניים כי אני לא מוכן שהמטופלים שלי ישלמו מחיר ברמת השירות והמקצועיות שהם מקבלים. ובגלל שזה לא 'מפעל השתלות' אני לא חייב ולא מקבל כל מטופל שמגיע אלי. למען האמת, במקרים רבים אני אפילו מסרב לקבל מטופלים מסויימים כי אני יודע שהשתלת שיניים במקרה שלהם, תיכשל או תסכן את המצב הבריאותי שלהם.

כמו שאמרתי שאני מקבל בכל חודש רק מספר מצומצם של מטופלים שעומדים בתנאים הבאים שעומד בתנאים הבאים:

1. הוא חייב להיות אדם השומע להוראות הרופא. אם אתה לא מבצע את המוטל עליך במסגרת הטיפול. לא נשיג את התוצאות הטובות ביותר

2. הוא חייב להיות בן אדם שנמצא במצב בריאותי המאפשר הצלחה של טיפול השתלת השיניים. לא כן אחד מתאים! 

כדי לברר אם זה מתאים, ניתן להשאיר פרטים ונברר זאת כבר בטלפון. 

במידה ותגיעו לתור במרפאה אציג לכם את האפשרויות השונות, מה כן או לא אפשר לעשות, כמה זמן זה יקח (אפשר ביום אחד ובהרדמה מלאה אבל זה לא ממולץ לכל אחד), וכמובן העלויות.

לבדיקת התאמה ראשונית ללא עלות מלאו את הטופס

מדוע כדאי לפנות אלינו עכשיו?

כפי שציינתי אני מקבל רק מספר מצומצם של מטופלים בכל חודש. מטופלים שיזכו למלוא תשומת הלב שלי. לכן אם לא תפנו עכשיו יכול להיות שתאלצו לחכות מספר חודשים לפני שאוכל לקבל אתכם. מלאו את טופס כאן למטה עכשיו והצוות מהמרפאה שלי יחזור אליכם לתיאום האבחון הראשון שלכם.

בכבוד רב והערכה,

ד"ר דניאל רם – DMD

מרפאת מזור

לקוחות מספרים על השתלת שיניים אצל ד"ר דניאל רם רחמינוב

ד"ר דניאל רם| מרפאת מזור | רח' חנקין 12, הוד השרון | טל' 09-7997070