שלום.
שמי אבינועם שחר ואני מומחה לשיווק.
אני, את תחילת דרכי התחלתי כמשווק בתחום הפרסום ושיווק הדיגיטלי.
עוד כשהמושג "אינטרנט" רק החל להיגמל מחיתוליו, אני שיווקתי חברות גדולות, פוליטיקאים ובנקים גדולים בישראל.
אני הייתי בין הראשונים בארץ שראו את הפוטנציאל האדיר שטומן בחובו האינטרנט למשווק בעל ניסיון שיווקי עשיר כשלי ואני הייתי בין הראשונים שניצל את המפלצת האיתנית והכה רווחית הזאת לטובתי המקצועית ולטובת כיסם העמוק של לקוחותיי.
בתור משווק דיגיטלי, עם צלקות מלחמה עוד מתקופת "המלחמה הקרה" (לפני עידן האינטרנט), להכפיל, לשלש ואף לרבע את מחזורי ההכנסות של לקוחותיי היה בשבילי כמו טיול בפארק אבל…
בתור משווק דיגיטלי שכל מהות שירותיו היה להביא לקוחות ללקוחותיו..הביצועים שלי היו כה מרשימים עד שקולגות, דינזאורים כמוני, עדיין מדברים עליהם במפגשים חברתיים מקצועיים.
עד כאן זה נשמע כמו חלום תעסוקתי וסיפור הצלחה מסחרר הולך על שתיים, הנכון?
ובכן..לא!
מההצלחה המקצועית שלי, צמחו 'שתי בעיות' שהובילו אותי להצלחה האמיתית שלי כיום.
האחת הייתה העובדה שאני מייצר הכנסות של מיליוני שקלים ללקוחותיי תמורת תשלום זעום ביותר (ביחס להכנסות שסיפקתי) על שירותיי.
כשיש לך 10 ואף 15 לקוחות שלמענם אתה מייצר מיליונים על גבי מיליונים בשנה שאתה מקבל בממוצע רבע מיליון בשנה מכל אחד…אתה מרגיש שמישהו רימה אותך ואין אף אחד להאשים חוץ מאת עצמך!
הבעיה השניה נבעה מתוך אי היכולת של אותן חברות להתמודד ולהתאים את עצמן לעומס הלקוחות והיה עליי להיכנס אל תוך העסק ולגרום לכך ששטף הלקוחות שייכנס לחברה, יומר בתוצאות או במילים אחרות…במכירות וכסף בבנק.