השיטה שהופכת אנשים חסרי ניסיון ל"מלכי השיווק" של העסקים המקומיים

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שהם חייבים לנצל את כוחו העצום של האינטרנט כדי להשיג לקוחות ולהגדיל רווחים, ולכן זקוקים ליועצים דיגיטליים. "מרבית העסקים בישראל חיים בעבר, עם מהלכי שיווק מפעם, וזקוקים לבעיטה כדי ליישר קו עם המציאות של היום", מסביר מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי, שמגלה על ההזדמנות הגדולה של התקופה הנוכחית לרכוש מקצוע לוהט וחיוני לכל החיים, שעוזר להציל עסקים

בתוך הבלגן החריף של עידן הקורונה, שגרם להרבה עצמאיים לסגור את העסק ולשכירים ללכת הביתה, אבינועם שחר, בעל חברה לשיווק דיגיטלי, שם לב לאבסורד. הוא התרשם מאוד מהתארגנויות העצמאיים בפייסבוק, שהפכו למחאות והפגנות שיצאו מהמסך הקטן לכיכרות. "חברי קבוצת 'אני שולמן', קבוצת עצמאיים מצוינת וענקית שצמחה בפייסבוק, התארגנו ברשת החברתית ויצרו אירועי מחאה מרשימים", הוא מסביר. "בעלי העסקים שחברים בקבוצה יודעים שפייסבוק זו הפלטפורמה הכי חזקה שיש. הם יודעים להשתמש בה כדי לשתף את תחושותיהם, להביע מחאה, להעלות פוסטים אישיים מהלב שלהם. הם יודעים לעשות הרבה רעש, אבל… כאן בדיוק האבסורד".

מהו?

"הם לא יודעים איך להשתמש בכוח הזה כדי לשווק את העסק שלהם ולהביא לקוחות".

הפגנה של עצמאים במשבר הקורונה. מכירים בעוצמה של האניטרנט אבל לא יודעים להשתמש בו לעסק.

עובדה: למעלה מ-95 אחוז מהעסקים בישראל מעולם לא מימשו וניצלו את הפוטנציאל העצום של פייסבוק כדי להתפרסם, להכניס לידים ולקוחות, וליהנות מגידול ברווחים. שחר מצביע על כך שבדיוק כאן, בצומת הזאת, ניצבת הזדמנות ממשית לרכוש מקצוע יציב, שנחשב ללוהט כבר הרבה זמן בשוק. "קיימות הכשרות טובות לתחום השיווק הדיגיטלי, שמאפשרות להיכנס לתוכו מהר מאוד, להיות פרילנסר, לעבוד במשרה חלקית או מלאה, ובאמת ליהנות. זו עבודה מהבית שלא דורשת ניסיון, ומאפשרת להרוויח אלפי שקלים בחודש מכך שעוזרים לעסקים להשיג לקוחות באמצעות שיווק דיגיטלי בפייסבוק. מי שרוצה יכול גם לתפעל סוכנות שיווק דיגיטלית רווחית של אפילו שבע ספרות בחודש. זה מה שאני עושה. שיווק דיגיטלי זה המקום שהכי כדאי להיות בו כשיוצאים מהמיתון".

למה בעצם?

"לאחר הירידה שהייתה בתקופה הזאת, השוק מתארגן מחדש, ובעזרת סיוע ורצון עז של המדינה לחזור לתלם, העסקים הולכים לדחוף את עצמם כמה שיותר חזק לחזרה לפעילות. לשם כך הם ישקיעו הרבה בנישת השיווק האינטרנטי, בפייסבוק וגוגל. אתם נתקלים בתוצרים של עולם השיווק באינטרנט מדי יום – פה פרסומת או פוסט ממומן, שם תוצאה מקודמת בגוגל, ועוד.  אז תדעו שגם אתם יכולים לעשות את זה, ולייצר לעצמכם הכנסה. בניגוד לתחומים רבים ברשת, זה לא מצריך השקעה של אלפי דולרים, כדי להתחיל דרוש רק טלפון, מחשב וזמן. אני קורא לזה – הזדמנות נדירה מתחת לאף לקצור רווחים".

הטרגדיה של בעלי העסקים שווה הרבה כסף

שחר, כריש ותיק בעולם האינטרנט, בחר לפני כעשור להתמקד בתחום השיווק הדיגיטלי. "זכיתי בשנים הללו להצלחה מקצועית וכלכלית מבורכת בעבודה עם עסקים, מקטנים ובינוניים ועד גדולים. וגם בעזרה לאנשים פרטיים שרצו לפתוח דף חדש בחייהם, התוודעו לתחום, ומצאו את שביל הזהב להרוויח אפילו 15 אלף שקלים בשבוע", הוא מסכם.

מאז 2015 השיווק הדיגיטלי נמצא בצמיחה מטורפת. נתונים מראים שעובד שכיר בתחום השיווק הדיגיטלי מרוויח בחודש שכר גבוה בכ-5000 שקלים מהשכר הממוצע במשק. כתבות בעיתונים הכלכליים דיווחו שיש אפילו מחסור בענף ושדרושים עוד מקצוענים בתחום. שחר מחזק: "ההזדמנות הגדולה של האינטרנט נמצאת כיום בשיווק הדיגיטלי, והיא קשורה לטרגדיה של בעלי העסקים".

למה הכוונה?

"בעלי עסקים יודעים שפייסבוק זו הפלטפורמה הכי חזקה שיש. הם יודעים לגלוש בה, אבל לא יודעים איך להביא בעזרתה לקוחות לעסקים שלהם ולהצליח. זה כמו הבחורה שדלוקים עליה. אתה מאוד מעוניין, אבל מפחד לגשת, חושש ממה שיקרה, חושש להיפגע ולהיכוות. ואז אתה מפספס הזדמנות".

כלומר, הם קצת תקועים?

"אם תעשה ניסוי ותיגש לבעל עסק, תדבר איתו ותגיד שאתה מבין בפייסבוק. תראה את העיניים שלו נפתחות פתאום, ואז יגיעו מטר של שאלות ממנו על העמוד שלו – מה דעתך על העמוד, ואיך אפשר לגרום לו להתרומם. הוא יחזיק אותך כאילו מצא אוצר. הם רוצים להצליח לפצח את זה. ועכשיו במיוחד. הם לא צריכים פייסבוק. הם חייבים!".

עד כדי כך?

"אם פעם היו מוצאים עסקים בדפי זהב, אז היום זה בגוגל. מדי יום בגוגל הישראלי ישנם 300 אלף חיפושי שירותים ומוצרים. ואם פעם היו שואלים מפה לאוזן את השכנה ואת הדודה על בעל מקצוע מומלץ, אז היום את ההמלצות מקבלים כששואלים בפורומים בפייסבוק. ואלה המקומות בהם צריך לשלוט – פייסבוק וגוגל. זה מה שעושים המשווקים הדיגיטליים! יש לנו משהו טוב להציע לעסקים, ואנחנו מגיעים אליהם".

התאמה לתוכנית הכשרה:
יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים

לחצו על הכפתור, ענו על השאלות לבדיקת
ההתאה שלכם לתוכנית

"הזדמנות נדירה להרוויח מתחום מבוקש". אבינועם שחר

השיטה שמיישמת הצלחה ומוניטין של עשר שנים

בפייסבוק גולשים כ-4.4 מיליון משתמשים פעילים מישראל. מדובר בכוח קנייה אדיר וממוקד, כזה האוחז באמצעים כספיים. על פי סקר שערכה יפעת בקרת פרסום, החברות הישראליות הוציאו ב-2019 כמעט 4.5 מיליארד על תקציבי פרסום. באותה שנה הייתה עלייה של 200 מיליון בתקציב הפרסום הדיגיטלי לעומת 2018, מגמה שרק הולכת וגדלה. "החברה שלי עזרה למאות עסקים, ממגוון תחומים, למכור מוצרים ושירותים בסכומים של 300 מיליון שקלים, בזכות עבודה שלנו בפייסבוק וגוגל", מסביר שחר על פועלו כמשווק דיגיטלי.

לצד ניסיונו הנרחב והצלחתו, הוא מפיץ את הידע שלו ומרצה בגופים כמו מט"י, מעו"ף ואיגוד לשכות המסחר. הוא גם ייסד תוכנית הכשרה מקיפה ומצליחה מאוד, שפועלת כבר כמה שנים ושהובילה מאות אנשים להיכנס לתחום השיווק הדיגיטלי, או שסייעה לכאלה שדשדשו בתחום להתחיל לנסוק למעלה. שחר מסביר: "בתוכנית אני מלמד אותך איך לעשות את מה שאני עושה כבר 10 שנים".

ההכשרה מורכבת משלושה חלקים שמבחינתו של שחר הכרחיים להצלחה.

"מדובר בהכשרה מקצועית שמעניקה את כל הכלים להפוך ליועץ מקצועי בפייסבוק, וכוללת תמיכה אישית וליווי צמוד ממקצוען שיווק דיגיטלי מטעמנו. אחרי שלמדת את המקצוע. במקביל להכשרה אנו מסייעים לגייס לקוחות כבר מהשבוע הראשון, עם מכונת שיווק משומנת היטב שיצרנו. לאחר שכבר יש לך לקוחות, בשלב האחרון אנו מציידים אותך בכל הכלים שיקלו על העבודה שלך – מסמכים, תבניות, ניסוחים, וזה כולל תוספות שונות כמו הדרכת פרסום בגוגל, שתגדיל את סל השירותים שלך ללקוח ואת הכנסתך".

דבר איתנו במספרים בבקשה…

"אתה מתחיל לעבוד עם עסקים ועוזר להם להשיג לקוחות דרך פייסבוק. העסקים משלמים לך בריטיינר חודשי שמתחיל מ-1000 שקלים לעזרה בסיסית, ויכול להגיע גם ל-10,000. וזה כשמדובר בעסק אחד! כמובן אנו מכוונים אותך לעבוד עם כמה עסקים-לקוחות. אז יש כאן הזדמנות – שממצב של חוסר ניסיון מוחלט, אתה יכול להרוויח רק מלקוח אחד שלך כמה אלפים טובים בחודש. זה יותר פשוט ממה שחושבים. על זה מתבססת השיטה שלנו ואנחנו מלמדים הכול".

איתנו אתה מקצוען מהרגע הראשון

ההצלחה חסרת התקדים של שחר בעשור האחרון הגיעה, הוא מסביר, לאחר מהמורות שבזכותן צמח ופיתח את השיטה המנצחת שעובדת עבורו ועבור מאות עסקים מרוצים, ואותה הוא מלמד. "בעבר, הייתי עצמאי בתחום הזה, שלא ידע איך לנהל עסק רווחי. בזכות מוטיבציה ורצון טוב הייתה לי פעילות, עם הרבה לקוחות ועובדים, ובשורה תחתונה בסוף החודש נשאר לי מעט מאוד כסף. היה סחרור, שבגללו הגעתי ל-300 אלף שקלים חוב בבנק. כולם המליצו לי לוותר על חלום העצמאי – ההורים, חברים, ומנהל הבנק. לא יכולתי לוותר על החלום, ומה שחילץ אותי היה שיטה שגיליתי לגבי השיווק באינטרנט".

שחר מצטט את המנטור טוני רובינס, שאמר: "אם אתה רוצה להצליח, עלייך למצוא מודל שכבר השיג את ההצלחה שאתה רוצה". וזה מה שהוא עשה. "תוך חצי שנה הגדלתי את הכנסתי מ-8000 שקלים ל-40 אלף לחודש. התחלתי לנשום, לסגור את החוב, ובהמשך ליהנות מרווחה כלכלית".

איך זה נוגע למי שמתלבט לגבי התחום?

"אני מלמד את השיטה שאני פיתחתי, שיטה שעזרה לי להרוויח מעל מיליון שקלים ממכירת שירותים ופרויקטים לעסקים בשנים האחרונות. פעם הייתי במקום שסוגר עלייך, עם הרבה לקוחות ומשכורת נמוכה. אני חוסך לך לחוות את החוויה המפוקפקת הזאת. בגלל זה אני מלמד לא רק את המקצוע, אני מלמד אותך לנהל עסק רווחי, עם שיטות מאוד מדויקות ויצירתיות להקפיץ את נושא ההכנסות".

נראה שיש לא מעט קורסים כאלה בשוק…

"אני קורא להם קורסים מקולקלים – יש 'גורואים' שמוכרים קורסים, אבל אין להם ניסיון מוכח בניהול מאות קמפיינים למאות חברות שונות בתחומים מגוונים. הם יודעים לנהל קמפיין לעצמם בלבד. אם תלמד מהם ותצא החוצה, מרבית הסיכויים שתיכשל. התוכנית שלנו מבוססת על ניסיון העבודה שלי עם מאות עסקים שמגיעים מ-47 תחומים שונים".

ומה המשמעות?

"ברגע שתצטרף אלינו, כמעט ולא יהיה עסק שלא תוכל לעזור לו להשיג לקוחות. וזה המון כוח! לעבוד איתנו זה להיות מקצוען מהרגע הראשון, כי אתה בא לבעל עסק עם כל התשובות מוכנות. במקום לעמוד עם פרצוף המום של סימן שאלה, תבוא בבטחה לעסק ותגיד – 'הנה 5 הדברים לשפר בעמוד שלך בפייסבוק'. 'עלייך להשקיע X שקלים בפרסום כדי לקבל את כמות הפניות שרצית'. 'כך ייראה דף הנחיתה שלך'. אולי זה נשמע לך מוזר, אבל זה מה שיקרה. לומדים אצלי להפוך למלכים של שיווק".

סליחה??

"זה מושג שאני משתמש בו. לקוח עסקי הוא נכס עבורך. כשהוא מוצא את האיש שהוא מרוצה ממנו, הוא רוצה שאותו אדם יעניק לו את כל סל השירותים הנוגעים לשיווק. אתה תוכל לספק לו אותם בלי שבכלל תצטרך להתאמץ, אבל כן להרוויח עליהם. גם את זה אני מלמד".

חלון ההזדמנויות שסוגר לך מקצוע לשנים הבאות

רגע לפני סיום, שחר מבקש לשתף בכנות: "אני נהנה מכך שאני מראה את החופש הכלכלי לאנשים שמחפשים אותו. אני לא מרגיש שאני מייצר מזה מתחרים, כי יש מספיק כסף לכולם. אדרבא, אפילו יש פרגון הדדי והרבה שיתופי פעולה מקצועיים. אני הייתי לפני עשר שנים היכן שנמצאים התלמידים שלי, ואני מבקש להנחות וללוות, להרים, לתת דחיפה ולסלול הרבה קיצורי דרך. מי שהוא תלמיד שלי מקבל עסק בקופסה עם הדרכות, ליווי וכלים. יש לזה ערך עצום".

למי מתאימה תכנית הלימוד שלך?

"לכל מי שמחפש מקצוע חדש ופורח שהכסף הגדול נמצא בו, שרוצה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי. לעצמאי בתחומי השיווק הדיגיטלי שמרגיש שמשהו תקוע ורוצה להשיג תוצאות בלי הפסקה. גם לכל עצמאי שהאדמה התערערה אצלו בחודשים האחרונים ורוצה לעשות סוויץ' מעסק קיים למשהו אחר ומשגשג. יש כאן חלון הזדמנויות לעוד הרבה שנים קדימה".

מעוניינים בפרטים נוספים על תחום השיווק הדיגיטלי? מוזמנים ללחוץ על הכפתור, ולקבל מידע, כולל עדויות של אנשים מהתחום שמספרים על ה"תרמית הגדולה": "חשבנו שאנחנו נכנסים לתחום שמרוויחים בו כמה אלפים בודדים בחודש, וגילינו שאפשר להרוויח הרבה יותר!".  

התאמה לתוכנית הכשרה:
יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים

לחצו על הכפתור, ענו על השאלות לבדיקת
ההתאה שלכם לתוכנית